AİLE BOYU SİYASETE SOYUNDULAR

21 Temmuz 2010 Çarşamba

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan referandum çalışmalarını ailesi ile birlikte yürütecek. Başbakanın eşi Emine Erdoğan ile eğitimini yurtdışında yapmış olan olan kızı Sümeyye Erdoğan’ın en büyük destekçisi olacak.


Başbakan Recep Tayip Erdoğan'ın kızı Sümeyye Erdoğan da AKP’deki danışmanlar ordusuna katılıyor.

Amerika Birleşik Devletleri ve İngiltere'deki eğitimini tamamlayan Sümeyye Erdoğan, AKP Genel Merkezi’nde dış ilişkilerden sorumlu danışman olacak.

Sümeyye Erdoğan, şimdilik dış basını yakından takip ederek babası ve Genel Başkanı Erdoğan’a günlük dış basın raporu hazırlayacak.

Başbakan Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan da bundan sonra siyasette aktif rol oynayacak. Referandum sürecinde AKP’nin propogandistlerinden biri olacağı belirtilen Emine Erdoğan ilk sınavını Filistin-Türk iş adamları forumunda verdi.

Emine Erdoğan, Şimon Peres'in Davos'taki Dünya ekonomik forumunda Türkiye Başbakanı Recep Tayip Erdoğan ile tartışması sırasında neler hissettiğini anlattı.

Emine Erdoğan, "Davos'taki toplantı sırasında Peres'in konuşmasını duydum ve söylediği yalan beni o kadar kızdırdı ki, kendimi tutamayıp ağladım. İçimden şöyle düşündüm: Tanrım onu kim susturacak?” Biraz sonra da Başbakan'ın patladığını ve forumu terk ettiğini gördüm. Bu doğru bir davranıştı" dedi.21.07.2010

0 yorum:

 
 
 
 
Copyright © güvence